Afspraak maken bij gynaecologie
U kunt via onderstaande links een verzoek indienen voor het maken van een (tweede) afspraak of het wijzigen van een bestaande afspraak. Hiertoe dient u online een formulier in te vullen. Wij kunnen slechts een beperkte periode vooruit plannen. Mocht het niet mogelijk zijn om direct een afspraak in te plannen, dan wordt u daarover geïnformeerd. Uw verzoek wordt van maandag tot en met vrijdag gelezen en beantwoord. Wij streven ernaar u binnen 2 werkdagen schriftelijk of telefonisch op de hoogte stellen van uw definitieve afspraak.
Voor uw afspraak in het ziekenhuis verzoeken wij u het volgende mee te nemen:
- geldig legitimatiebewijs, bijvoorbeeld een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs;
- bewijs van inschrijving van uw zorgverzekeraar of uw zorgpas;
- actueel medicatieoverzicht, verkrijgbaar bij uw apotheek;
- de afspraakbevestiging.
Als u bijvoorbeeld bent veranderd van zorgverzekeraar of bent verhuisd, dan verzoeken wij u dit voorafgaand aan uw afspraak te laten wijzigen bij de receptie in de centrale hal.
Informatie voor en tijdens de afspraak
Bij het maken van de afspraak zal de secretaresse u extra informatie geven over uw behandeling en/of onderzoek. Voor diverse behandelingen vragen wij u 10 minuten voor aanvang van de afspraak aanwezig te zijn. Als dit het geval is, dan kunt u na de ingreep direct naar huis.
In verband met de corona-maatregelen verzoeken wij u alleen uw afspraak te komen. Alvast bedankt!
Afspraak voor nieuwe patiënten
Nieuwe patiënten kunnen online geen afspraak maken. Bent u een nieuwe patiënt, dan informeert uw huisarts, verloskundige of specialist ons over uw doorverwijzing. Ook als u opnieuw zwanger bent, heeft u een verwijsbrief nodig.
Als u doorverwezen bent, krijgt u vanzelf een afspraak thuis gestuurd en u hoeft hiervoor geen contact op te nemen. Mocht u na een week nog geen brief van ons hebben ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.